יום חמישי, 29 בדצמבר 2016

Blog sale-MeitalXO

היי יפות שלי, מה שלומכן??

לפני הנסיעה שלי החלטתי לפנות מקום במגירות אלכס שלי למוצרים אחרים שאקנה.. 
אתן הולכות לראות מוצרים מאוד שווים שאת רובן אי אפשר להשיג בארץ לכן זה אומר שצריך לקחת בחשבון את עניין השילוח שאני שילמתי עליו כדי לקבל את המוצר אליי.
חלק המוצרים ימכרו כסט וחלק ימכרו בבודדים, ליד כל מוצר אציין את מחירו וכמה השתמשתי בו :)
אני מציינת באופן ברור שאני לא שומרת מוצרים לכן מי שתפנה ראשונה, לה אמכור את המוצרים שהיא רוצה.
העברת הכסף תתבצע בהעברה בנקאית או מזומן כשנפגש (לא מקבלת תשלום בפיי פאל)
תמונות עם הרקע של השיש אני צילמתי אותן כדי שתוכלו לראות את המוצר על כל צדדיו, 
צירפתי שלוש תמונות מגוגל כדי להמחיש לכן את הגוונים מבלי לפתוח את המוצר כדי שלא יגע בחמצן שבאוויר 
(אני לא לוקחת על שלושת התמונות האלה שום קרדיט ועל כל תמונה ציינתי שהיא מגוגל)
מי שתרצה להפגש אני מראשון לציון :)
שיהיה לכן חג שמח ושנה מדהימה, אוהבת xoxo


**נמכר**
שני הפלטות שימרים האלה נמכרים כסט בלבד, 400 ש"ח. 
השתמשתי בכל פלטה בערך פעמיים ועוד אחת הסוואצ'תי כל גוון לצורך סקירה בבלוג. 
ניתן לראות שיש המון חומר בכל גוון.

שני זוגות ריסים של חברת House of lashes חדשים לגמרי נמכרים כסט. 100 ש"ח
העליון: Pixie Luxe
התחתון: Iconis 

ליפסטיק חדש לגמרי בקופסא של חברת MAC בגוון CRAVING בגימור AMPLIFIED.
85 ש"ח
*תמונה מהרשת כי אני לא רוצה לפתוח את המוצר*

**נמכר**
פלטה 35T של מורפי שומש מספר מצומצם של פעמים, 90 ש"ח.
גוונים סגלגלים משגעים, ניתן לראות בתמונה השניה כמה היא פיגמנטית.

פריימר לאזור מתחת לעיניי של סמאשבוקס, 
שומש פעמים בודדות נשאר הרבה חומר כפי שניתן לראות בתמונה,60 ש"ח.

ברונזר במהדורה מוגבלת שלא ניתן לרכוש יותר של חברת MAC מתוך קולקציה של Brooke shields,
שומש פעם אחת בלבד, 110 ש"ח

מסקרה Upward lash של חברת MAC, חדשה לגמרי בקופסא. 100 ש"ח.
*תמונה של המסקרה פתוחה מהרשת כי אני לא רוצה לפתוח אותה*

שפתון עמיד של עפרה בגוון EMERALD CITY, חדש לגמרי. 70 ש"ח
השפתון הוא דואוכרומי בגווני זהב ירוק חום עם רמז קצת של אדום בקיצור יחודי ביותר :)
*תמונה של השפתון מהרשת כי אני לא רוצה לפתוח את המוצר*

תגובה 1:

מסקרה אמר/ה...

אהבתי ממש את ההמלצות שלך. מוצרים איכותיים שמצדיקים את המחיר.
תודה

Powered by Jasper Roberts - Blog