יום שני, 2 בינואר 2017

Merry Berry By Essence

היי מתוקות, מה שלומכן היום??

אם גם לכן קר זה הזמן להדליק את המזגן או מפזר חום ולקרוא את הסקירה שלי על המוצרים החדשים במהדורה מוגבלת של חברת אסנס לכבוד כריסמס! ראיתי בלא מעט סניפים שהקולקציה עדיין נמכרת אז מי שמתלהבת ממה שהיא רואה כדאי לה למהר :)
ברגע שראיתי פוסט בפייסבוק שהגיעה קולקציה חדשה לדוכני של אסנס וצירפו תמונה של השימר כוכבים ההורס (בהמשך יש תמונה של החתיך) רצתי לסופר פארם מצויידת בכפפות, מעיל, כובע צמר ומטריה בשעה 21:15 בערב. 
מכורה אמיתית כבר ציינתי? רק אתן תבינו אותי..
הקולקציה המהממת הזו כוללת שלושה אודמים, חמישה לקים, מבשם נצנצים לשיער, שתיי צלליות ושימר בגוון אחד.
כמובן שלא התאפקתי וקניתי כל גוון שמצאתי כדי לסקור את המוצרים ולספר האם כדי גם לכן לרכוש או אולי לוותר?
(לפי התמונה שפירסמו בעמוד הרשמי של אסנס ישראל נראה שיש עוד מוצר בקולקציה שלא הגיע לארץ והוא ספרי שימר לגוף)

נתחיל עם האודמים, לי יש את הגוונים מתוך השלושה:
כפי שניתן לראות בתמונה מחיר כל אחד הוא 12 ש"ח
המרקם מאוד נעים על השפתיים ונשאר לאורך זמן סביר, הייתי צריכה לחדש פעם אחת רק אחרי הארוחה..
 כמובן שגם על אלה יש חותמת מהממת של החברה כמו שיש בכל האודמים של אסנס

כפי שהוזכר בהתחלה בקולקציה הזו יש רק שתי צלליות עם הדפס משגע של עיגולים אשר עולים אחד על השני.
הן מאוד קרמיות וקל לטשטש אותן.
הבעיה היחידה היא שלא כולם יתחברו לגוונים ובתקופה של הכריסמס הייתי מצפה לראות נצנצים ואפילו גילטרים באבקה..
אני אישית התחברתי מאוד לגוון החום וטיפה פחות לגוון הסגלגל אבל זו בהחלט העדפה אישית.

השימר שהוציא את כולם מהבתים בקור רק בשביל להשיג אותו לפי שיגמר!!
בין ההדפסים היותר יפים שראיתי על מוצרי איפור, הפתעה מאוד גדולה של אסנס אז לגמרי שאפו.. לגמרי קנה אותי
בדובר בשימר זהב- שמפניה שעולה 17 ש"ח
כשעושים סוואץ' עם היד רואים ריכוז של צבע מטורף שהלסת נופלת למטה, אבל כששמים אותו עם מברשת ומטשטשים על הפנים מתקבל גוון יפה ועדין אשר מתאים ליום יום.


הוספתי תמונה נוספת של ההצלליות ליד השימר כדי שתוכלו להתרשם מההדפסים :)

ספרי לשיער ריחני עם נצנצים, 18 ש"ח
אכן יש לו ריח מדהים אבל אני בת 25 ואני לא רואה את עצמי יותר מדי משתמשת בו, זה בהחלט מוצר נחמד ומתאים לתקופת הכריסמס שבנות צעירות יותר יתחברו אליו יותר.


ולסיום הלקים המהמים עם אריזה כייפית ומיוחדת
גם פה נשארו בצבעים הורודים סגלגלים עם נגיעה של נצנצים זהב.
כמובן שאפשר לעשות שילוב בין לק בצבע ללק נצנצים, כמובן שצריך להתחיל עם הלק בצבע האטום.
הלקים מאוד טובים ונשארים כמה ימים טובים, אני שמתי אותם עם מייבש לק מעל אז אני בטוחה שזה גם קשור לעמידות.



מקווה שנהנתן 
אוהבת מיטל xoxo


אין תגובות:

Powered by Jasper Roberts - Blog