יום שני, 9 באוקטובר 2017

Aline Cohen Liquid Lipstick

היי בנות
היום אני רוצה לספר לכם על השפתוני מאט של הגברת הצעירה הכי שיקית והיפה אלין כהן..

יש ברשותי שני גוונים מהקולקציה הראשונה שאלין הוציאה.
My May ניוד ורוד
 Mel-Diניוד עם נגיעה של חום

ישנם עוד שלושה גוונים מאותה סדרה והם:
My Leen אדום חזק
Merilee כתום-אדום
Loren חום הכי מיוחד שראיתי עד עכשיו 

ממש לא מזמן אלין הוציאה חמישה גוונים חדשים פשוט הורסים גם בגימור מאט..
שלושה גווני ניוד נמכרים בקיט הנקרא: Holiday Nude Collection
 ושני גוונים עזים בצבעם נמכרים בנפרד.
שמות גווני הניוד בקיט:
Quine Ester ורוד אפרסקי
Big Mama חום עדין
Pliya ורוד עתיק
שמות הגוונים הנמכרים בנפרד:
Julie ורוד סגלגל כהה
Hanale חום ורדרד


כעת אסביר על כל גוון יותר לעומק מה אני חושבת עליו, מה אהבתי יותר ולמה התחברתי קצת פחות :)


אתחיל בגוון My May, זהו כבר בא לי לבכות.
אני בטוחה שאתן יודעות את כל הסיפור הכל כך עצוב של מאי גורפינקל וכמה אלין הייתה קשורה אליה.
אני רוצה לנצל את הבמה הקטנה שיש לי ולהקדיש את הפוסט הזה למאי, אני אישית לא הכרתי אותה אך הסיפור שלה מאוד נגע לליבי וזה המעט שאני יכולה לעשות.
חד משמעית זה הגוון ניוד שאני הכי חורשת עליו והכי אוהבת מכל הגוונים שיש לאלין. הוא מאוד מחמיא לגוון עור שלי והוא מלבין לי את השיניים שזה פלוס מאוד גדול!



הגוון השני הוא DiMel-, גוון הסבתות כמו שאלין אומרת. 
מדובר בגוון שטיפה מוחק לי את הגוון שפתיים, אני שמה אותו עם מראה עיניים בולטות (סמוקי / איילנר מעושן / כל מראה שנותן פוקוס יותר לעיניים)
לגוון הזה אני מודה שטיפה פחות התחברתי בגלל שהוא מאוד בהיר לגוון עור שלי, הוא מאוד מזכיר לי את האודם המפורסם של מאק Myth רק בגוון יותר פיצ'י.



שלושת הגוונים מהקיט Holiday Nude Collection



הגוון הראשון Poliya
אוקי עצרו הכל, התאהבתי! מדובר בגוון ניוד ורוד עתיק פשוט מהמם..
אני יכולה בלב שקט לתת לו את ההגדרה הגוון ניוד האולטימטיבי. 
זה לגמרי הגוון האהוב עלי מכל שלושת הגוונים בקיט.
הוא יהיה מושלם לכל גווני העור!!!

הגוון הבא הוא Quine Ester
גוון ניוד עם נגיעה של חום חאמרה, הוא מחמיא לי ואני מוצאת את עצמי משתמשת בו לא מעט לעבודה. הוא משדר אלגנטיות ועם איילנר שחור עדין בעיניים מתקבלת תוצאה מושלמת..
לפי דעתי הוא עוד יותר יחמיא לגווני עור כהים.

והגוון השלישי שיש בקיט ניודים הוא Big Mama
גוון עוצמתי בגוון חום בהיר אבל לא בהיר מדי ומה שהכי כייף אצלו שהוא גם מלבין את השיניים :)

כפי שציינתי מקודם יש שני גוונים נוספים שלא נמכרים בקיט אלא נמכרים בנפרד


הראשון הוא Hanale גוון מהמם מהמם ועוד פעם מהמם.
לפי דעתי הוא הגרסה הכהה יותר של פוליה ואם את בפוליה התאהבתי תהיו בטוחות שאת חנל'ה אני אוהבת לא פחות..
מתאים בדיוק לעונת הסתיו וגם הוא מלבין את השיניים.


הגוון האחרון שהוא לגמרי הדובדבן שבקצפת זה Julie,
ג'ולי הוא גוון חום-בורדו חצילי משגע. 
גוון סקסי במיוחד!
אני לא מפסיקה לשים אותו בכל הזדמנות שיש לי (אז מה עם עדיין לא הגיע חורף)
מתאים למי שיש שפתיים עבות ולמי שיש שפתיים דקות יכולה לעבות אותן עם הגוון הזה (בגלל שהוא כל כך כהה לא רואים מתי השפתיים שלך מתחילות)



בגלל שהגוון Julie הכי חרוש אצלי לאחרונה יש לי תמונה בפוזה של חיה בסרט.. 
אני מעלה את התמונה הזו רק כדי שתבינו כמה הוא מחמיא לבנות בהירות.

לאחר שפירטתי על כל גוון שברשותי אני רוצה לפרט על הפורמולה שלהם ומה אני חושבת עליה.
כפי שבטח כבר הבנתם מדובר בשפתונים בגימור מאט והם עמידים מאוד!
האריזה שלהם מרובעת שזה מצויין, הם לא מתגלגלים על השולחן ונופלים. אפשר לאחסן אותם אחר על השני בלי בעיה.
על השפתונים ניתן לראות את הלוגו שזה השם המלא של אלין.
הפקק בצבע שחור ובתחתית השפתון ניתן לראות את שם הגוון.

במריחה הראשונה על השפתיים כבר מתקבל צבע יפייפה ואטום.
תוכלו לצפות בסרטון שהעלתי לאינסטגרם בכדי להבין למה אני מתכוונת :)
שימו לב שהסרטון הוא לא רגיל אלא במצב REWIND


כשמקרבים את האפליקטור ממש לאף מריחים ריח חזק ומתקתק שטיפה הפריע לי בהתחלה אבל כשמורחים אותם על השפתיים לא מריחים כלום (ככה שזה לא באמת משנה)
כשרציתי להוריד אותם הייתי צריכה לשפשף את השפתיים עם מסיר דו פאזי.
לי זה לא מפריע כי עם מסיר איפור כזה זה יורד צ'יק צ'ק, זה רק מראה על העמידות שלהם.
אני מאוד שמחה שהם עמידים מאוד כי אני תמיד שוכחת לשים את השפתון איתי בתיק לחידושים חחחח
אלין אם את רואה את הפוסט הזה אני רוצה לבשר לך שעשית עבודה מעולה, תמשיכי בעשייה פוריה ומשגעת כמוך (נשיקה!)

כל שפתון עולה 89 ש"ח בלבד והקיט של שלושת השפתונים עולה: 219 ש"ח
אלין ציינה מספר פעמים שהקיט הוא במהדורה מוגבלת אז מי שאהבה את הגוונים בקיט זה הזמן לרכוש אותו לפני שהוא יגמר ולא ימכר יותר..

ניתן להשיג אותם בשני אתרים:


באתר של גילטי:
באתר של אלין:
https://alincohen.com/


*גילוי נאות: המוצרים נשלחו אלי לסקירה
מקווה מאוד שנהנתן, אוהבת מיטל xoxo

אין תגובות:

Powered by Jasper Roberts - Blog