יום שבת, 9 בדצמבר 2017

Revlon HD Ultra Matte Metallic

היי מה שלומכן???



אני רוצה להתחיל בבשורה משמחת לפני שאני מתחילה לחפור על השפתונים המטאלים של רבלון.
השבוע אני מתחילה ללמוד איפור מקצועי בבית הספר "ירין שחף". סוף סוף אני מגשימה את החלום והולכת עם הלב. זו הולכת להיות חוויה יוצאת דופן שאני מתחייבת אליה עד הסוף.
אני אשתף אתכן בכל מה שיתאפשר לי, אעשה לייבים בעמוד שלי בפייסבוק "MeitalXO Blog" וכמובן כמו תמיד אני משתפת המון מידע בסטורי שלי באינסטגרם "MeitalSim" אז גם לשם אתן מוזמנות להצטרף אלי ולחוות איתי ביחד את חווית הלמידה.
עד היום נתתי לכן טיפים וחשפתי סודות ביוטי כמכורה אמיתית לאיפור וטיפוח. מעכשיו זה הולך להיות מקצועי יותר, רציני יותר ועמוק יותר.. 
אני מעריכה כל אחת ואחת מכן שאתן עוקבות אחרי ואחרי התוכן שאני מעלה ואוהבות את מה שאני משתפת.. וגם את ההערות והארות הפחות נעימות אני מקבלת באהבה רבה, הרי אף אחד לא מושלם, נכון?? תמיד יש לאן להשתפר..

**סיימתי עם החדשות שרציתי לשתף אתכן ועכשיו אפשר להתחיל עם החפירה על השפתונים המטאלים המהממים של רבלון שנחתו בארץ לא מזמן..
אתחיל עם העובדה שאני מאוהבת בריח שלהם ואני בטוחה ב-99% שגם אתן תתמכרו לריח שלהם כמוני ופה אני יכולה לשים כסף על זה!!! מדובר בריח מתוק אבל עדין.. ולא משתלט.. מבחינתי זה, נותן את הערך המוסף! בפעם הראשונה שהרחתי אותם ישר הרגיש לי כאילו אני מריחה קרם של חברת bath and body works. כבר כמה ימים טובים שאני מנסה להזכיר איזה ריח ספציפי הם מזכירים לי מהמגוון קרמים של bath and body works ולא מצליחה לעלות על זה חחח אם אתן עליתן על זה תכתבו לי בתגובות..

התחושה שלהם על השפתיים קלילה ונעימה, הם לא ייבשו את השפתיים כלל, נהפוכו הרגשתי שהם נתנו לי לחות לשפתיים.
גם כשהורדתי אותם מהשפתיים ושמתי גוון והורדתי ואז עוד גוון כדי לצלם את כולם בשביל הפוסט הזה, הרגשתי שהשפתיים עדיין נעימות ורכות. וזה לא קורה בדרך כלל כששמים שפתון ומוריד ושמים ומורידים... מי שעברה את זה יודעת על מה אני מדברת :)
את האמת מה שאני הכי מעריכה, זה שחברה רבלון הוציאה גוונים ששונים במקצת ממה שחברות יופי משיקות בדרך כלל כמו צבעים כחול ואפור שיש לקולקציה הזו להציע.
יש בסדרה הזו שמונה גוונים ועם יד על הלב כל אחד יותר יפה מהשני. 
יש גוונים שמתאים יותר לחורף והאחרים מתאימים יותר לקיץ-אביב. אבל אני תמיד אומרת שאין חוקים ואם מתחשק לי לשים בשיא החורף אודם ורוד-אדום שמזכיר קיץ אז אני אשים, מבלי ללכת לפי לחוקים כאלה ואחרים... 
ממליצה לכן גם לא להדבק לחוקים ולשים מה שמתחשק לכן, זו ההרגשה נפלאה :)
*לפי מה שמופיע באתר הרישמי של רבלון השפתונים הללו לא מכילים שעווה*

ברשותי יש ארבעה גוונים:
HD GLAM
HD GLOW
HD SHINE
HD FLARE

הגוון הכי שימושי אצלי הוא: HD GLAM
הגוון שאני ממליצה למאפרות שיכנסו במהרה למזוודת איפור זה גוון: HD GLOW


הגיע הזמן לראות קצת סוואצ'ים, לא????
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
*תלחצו על התמונה*

בסרטון הזה רואים אותי שמה כל גוון על השפתיים, אז תלחצו PLAY!
*כדי להגדיל את הסרטון ניתן ללחוץ על הריבוע מצד ימין למטה*

כל שפתון כזה עולה: 50 ש"ח אחרי מבצעים.
אפשר לרכוש אותם בפארמים ולמי שקר מדי לצאת מהבית יכולה לרכוש אותם באתר גילטי עם משלוח עד הבית בקניה מעל 150 ש"ח
לינק ישיר: http://bit.ly/2A60ueR


מקווה שנהנתן, אוהבת מיטל xo


תגובה 1:

בשמים איכותיים אמר/ה...

מעריצה גדולה של השפתונים של רבלון, לא רק שעמידים בטירוף בנוסף גם פיגמנטים מאוד.

Powered by Jasper Roberts - Blog