יום ראשון, 10 בספטמבר 2017

YANAPROVIZ - Very Matte Liquid Lipstick

היי בנות!!
היום אני אספר לכן על השפתונים העמידים של היוטיוברית המצליחה יאנה פרוביז וכמובן מה אני חושבת עליהם..

אתחיל מהאריזה המהפנטת שמשדרת יוקרה ואיכות.
כפי שניתן לראות בתמונה המוצר מרובע, יאנה סיפרה באחד הסרטונים שלה שהיא בתוך מאפרת שונאת ששפתונים בסגנון דומה מתגלגלים מהשולחן ונופלים לרצפה וכמו שכבר הבנתן זה לא קורה עם אריזה מרובעת.
כתוב על האריזה YANAPROVIZ  שזה כמובן השם המלא של יאנה.
הפקק בצבעי שחור ולבן, דבר אשר מאפיין את יאנה בשל העובדה שחצי מהשיער שלה בלונדיני וחצי שחור.
על הפקק בחלק העליון מופיע הלוגו של החברה YP.
בחלק התחתון של המוצר ניתן לראות את השם של אותו שפתון עמיד.

תוכלו לשים לב שכל הארבעת השפתונים עמידים בקולקציה Very Matte Liquid Lipstick מתחילים במילה Very  (הרבה).
כפי שציינתי יש בסדרה ארבעה גוונים:
אדום,סגלגל,ניוד אפרסקי וניוד רגיל.

אדום: VERY LUSCIOS
סגלגל:VERY PERKY
ניוד אפרסקי:VERY IN LOVE
ניוד רגיל:VERY PRETTY

לי יש שני גוונים:
VERY IN LOVE
VERY LUSCIOS



מדובר במוצר מאוד פיגמני שכבר במריחה הראשונה מתקבל צבע יפייפיה על השפתיים.
בכדי להגיע לגימור המושלם מריחה אחת לא הספיקה לי לכן טבלתי את האפליקטור פעם אחת נוספת בטיובה, חייבת לציין שאצלי זה טיפה שונה מכיוון שיש לי שפתיים גדולות.
מבחינת 'איך זה מרגיש על השפתיים' הציון מאוד גבוה! במריחה הראשונה לא מרגישים כלל את השפתון העמיד על השפתיים והייתי אומרת שגם במריחה השניה באופן מפתיע עדיין אין תחושה כבדה על השפתיים, דבר אשר לי באופן אישי חשוב מאוד.
ניסיתי את המוצר מספר רב של פעמים לפי שהתיישבתי לכתוב את הפוסט הזה.
הם עמידים בצורה מושלמת על השפתיים למשך חמש עד שבע שעות גם עם אוכל ומים, אצלי הצבע ירד בהדרגתיות בחלק הפנימי של השפתיים אבל גם זה קרה בצורה יפה ומחמיאה. חשוב לציין שזה מאוד אינדבידואלי, אצל אחת זה יכול להשאר מושלם על השפתיים גם ל-8/10 שעות ואצל אחרת זה יהיה קצת פחות..
ניכר מאוד! שיאנה שמה דגש חזק על איכות המוצר.

אני אישית לא שמתי לב להבדל של איכות בין השפתון עמיד האדום לבין הניוד, שניהם בדיוק באותה פורמולה פשוט בגוונים שונים.
כל שפתון עמיד שכזה עולה 89 ש"ח, ניתן לקנות את כל הארבעה בעלות של 300 ש"ח.
המוצרים של יאנה פרוביז לא נוסו על בעלי חיים  ויש להם רישיון ממשרד הבריאות.



מה אני חושבת עליהם???
לפי דעתי יאנה שיחקה אותה ובגדול! אהבתי מאוד את התשומת לב לפרטים הקטנים וגם לגדולים. אני מאוהבת בפורמולה ומאז שיש לי אותם אני שמה רק אותם!
לשעות היום את הניוד ולערב את האדום חחח
הייתי שמחה מאוד אם יאנה הייתה משיקה עוד צבעים בגלל שהפורמולה כל כך טובה!
בהמשך אני בהחלט אשים את ידיי על שני הגוונים האחרים שיש כעת בקולקציה..

המוצרים נמכרים באתר גילטי: 
ובאתר של יאנה פרוביז:



מקווה מאוד שנהנתן, אוהבת מיטל xoxo



*גילוי נאות: המוצרים התקבלו לסקירה.





אין תגובות:

Powered by Jasper Roberts - Blog