יום שני, 27 בפברואר 2017

Syoss

היי מתוקות, מה שלומכן היום??

המותג המוכר Syoss הגיע לארץ ואיתו גם באה התרגשות מטורפת!
הוא מיוצר בגרמניה, ע"י תאגיד הנקל-שוורצקופף. המותג מחזיק ליין מוצרים, אשר פותח בשיתוף מעצבי השיער המובילים באירופה, ומתומחר במחירים שווים לכל כיס. 

סיסמת המותג - PROFESSIONAL AFFORDABLE  כלומר, מוצרי שיער מקצועיים :)
המותג מציע מגוון של מוצרים לטיפוח השיער ולעיצוב השיער ותוכלו למצוא את המוצרים בפארמים.

אני קיבלתי שלושה מוצרים לסקירה, שניים לעיצוב השיער ואחד לטיפוח השיער
Shampoo Keratin
Keratin Hair Spray
Max Hold Mousse


טיפוח השיער
שמפו (בקבוק ענק 750 מ"ל) מסדרת הקראטין - KERATIN הזהובה, מיועדת לשיער עם "שוונצים":  טיפוח שיער משקם
 נותן מענה לבעיות של שיער מרדני - מענה לשוונצים, לחות, חוסר חיוניות, נפח ויובש.
מחיר לפני הנחה: 30.90 ₪

עיצוב השיער 
1. Keratin Hair Spray - מדובר במוצר ספרי המתאים לעיצוב ונעילת תסרוקות שיער, מעניק אחיזה חזקה במיוחד, גמישות. ללא תחושת דביקות.
(מתאים בעיקר למי שנוהגת לעשות פן /מחליק/בייביליס ותסרוקות)
מחיר לפני הנחה: 46.90 ₪

2. Max Hold Mousse- מדובר במוצר מוס המתאים למי שרוצה להעניק לשיער "צורה" מעוצבת שתישאר לאורך כל היום (ייצוב מקסימלי) מעניק 48 שעות של יציבות לשיער ומעניק ברק טבעי.
מחיר לפני הנחה: 34.90 ₪

ניסיתי את המוצרים לא מעט כדי לתת לכן חוות דעת אמיתית וכנה, בנוסף ביקרתי בסניף סופר פארם הקרוב לביתי בכדי להתרשם מההנחות כך שאוסיף לכל מוצר בכמה הוא נמכר שם.



נתחיל עם השמפו קרטין, ראשית אציין שהשמפו ענק בגודל של 750 מ"ל כך שהוא משמש להרבה חפיפות.
יש לשמפו ריח מדהים וכבר אחרי החפיפה הראשונה שמתי לב שיש לי פחות שוונצים בשיער שזה תמיד הציק לי.
בגדול על השמפו אין לי יותר מדי מה להרחיב חוץ מהעובדה שאני מרוצה ממנו ואני לגמרי ארכוש אותו שוב כשהוא יסתיים בעיקר בגלל הגודל המטורף שלו בהשוואה למחיר. מחיר בסופר פארם: 29.90 ש"ח.

נמשיך עם המוצר שלגמרי שינה את כללי המשחק מבחינתי והוא הספרי קרטין,
אני מאוהבת בספרי הזה!
 
אין לו ריח שממש חונק שאי אפשר לנשום שזה פלוס גדול אצלי.
הוא מחזיק את הצמות שאני כל כך אוהבת לעשות בשיער מבלי לתת לשיער תחושה שהוא קרש (מה שקורה לי עם הרבה ספרי לשיער אחרים) אני *בוודאות* אקנה אותו כשהוא יגמר מדובר במוצר מאסט מבחינתי כי אני לגמרי בחורה של תסרוקת חחח התסרוקת האהובה עלי ביותר היא Dutch braids (צמות הולנדיות)
מחירו של הספרי בסופר פארם: 19.90 ש"ח.
צירפתי שתיי תמונות שלי עם הצמות, מזל שיש את אינסטגרם ששומר הכל חחחח

המוצר האחרון הוא מוס קרטין.
באופן כללי אני אוהבת את השיער שלי יותר גלי עד חלק אך לפני כמה ימים השתמשתי בשמפו קרטין בלבד ללא מרכך ללא מסכה ופשוט הלכתי לישון עם שיער רטוב פזור (דגש על פזור)
קמתי עם רעמה מטורפת של תלתלים שפשוט התאהבתי בהם שמתי את המוס קרטין תוך כדי שאני מקווצת את התלתלים מלמטה עם היד וזה היה הורס! קיבלתי אינספור מחמאות ואני לגמרי הולכת לנסות את זה שוב!
המוס טיפה מקשה את השיער אז מי שממש לא אוהבת את התחושה המוצר פחות מתאים בשבילה. אני מודה שאני אישית לא מסתדרת עם התחושה של שיער קשה אבל המוס שמר את התלתלים שנוצרות לי בגלל שישנתי עם שיער פזור אז התמודדתי עם זה יפה מאוד כי במקרה הזה זה לגמרי היה שווה את זה.
מבחינתי המוצר הוא לא מאסט ויקח לי זמן לסיים את המוס שברשותי, למי שיש תלתלים יותר סגורים ומרדניים שמשתמשת קבוע בגלייז ו/או מוס תהנה ממנו מאוד!
מחיר בסופר פארם: 19.90 ש"ח.


מקווה מאוד שנהנתן כמו שאני נהנתי לכתוב לכן,
אוהבת מיטל xoxo

אין תגובות:

Powered by Jasper Roberts - Blog