יום שבת, 31 באוקטובר 2015

Anastasia Beverly Hills vs KAT VON D

שלום לכולם!!

שמתי לב שהרבה פעמים עולה השאלה איזה פלטת הצללות והארות יותר טובה..
הפלטה של Anastasia Beverly Hills או הפלטה של KAT VON D?????

החלטתי שהגיע הזמן לעשות סוף לתהיות ולעשות פוסט השוואה בין שתיי הפלטות ואולי ככה תוכלו להחליט מה יותר טוב בשבילכם :)

Kat Von D
Shade + Light Contour Palette
Anastasia Beverly Hills
Contour Kit
$46.00
$40.00
3 הארות
2 הצללות
1 ברונזר
2 הארות
2 הצללות
1 ברונזר
1 שימר
הפלטה מגיע בגוון אחד בלבד!
הפלטה מגיעה בשלושה גוונים:
LIGHT TO MEDIUM
MEDIUM TO TAN
TAN TO DEEP
מרקם חמאתי
מרקם חמאתי פודרתי
בלנדבל (מתערבב) בקלות בעור
בלנדבל (מתערבב) יחסית בקלות, תלוי כמה מוצר שמנו על הפנים עם המברשת
לא ניתן לעשות ריפיל
(ברגע שנגמר אחד מהצבעים זה מצריך לקנות פלטה חדשה)
ניתן לעשות ריפיל
בנוסף ישנה אפשרות באתר הרשמי לבנות פלטה עם צבעים שאתם בחורים.
פיגמנט של הארות מאוד חזק (חיובי)
פיגמנטים של הצללות וברונזר מאוד חזקים
פיגמנט של הארות לא חזק (שלילי)
פיגמנט של הצללות וברונזר חזקים
יש מראה באריזה
אין מראה באריזה
ניתן להשיג:
ניתן להשיג:


Anastasia Beverly Hills
 Contour Kit

LIGHT TO MEDIUM




פלטת הצללות והארות הראשונה שלי :) זה היה פשוט האהבה ממבט ראשון..
בשורה הראשונה יש את השימר "Sand" בפלטה חביב יותר (לא נפלתי ממנו) הוא שימושי לי כשאני נוסעת אז אני לוקחת את כל הפלטה איתי וכך אני לא צריכה לקחת שימר בנוסף.. לאחר מכן יש את שניי הגוונים של הארות 'Vanilla, Banana' לא פיגמנטים בכלל ואני מוצאת את עצמי לא משתמשת בהם בגלל זה.

בשורה השנייה יש שניי גוונים של ההצללות "Java" & "Fawn" הם מדהימים ועושים הצללה טבעית ויפה.
אני מרגישה שלא משנה כמה פעמים אני אקח חומר עם המברשת הוא התערבב יפה עם העור ולא יהיה לי כתם על הפנים (עד גבול מסויים, כן? חח)
כנ"ל עם הגוון של הברונזר 'Havana' אפשר לחמם איתו את הפנים, נותן מראה שזוף ובריא.
מבחינתי הצורך להוסיף כל הזמן חומר זה יתרון מאוד משמעותי במיוחד למתחילות..

מבחינתי מדובר בפלטה טובה מאוד מבחינת הצללות, פחות טובה מבחינת הארות.
מתאימה מאוד למתחילות וגם מהבחינה שיותר קל להשיג אותה!! ציון: 07/10


(Kat Von D (KVD
Shade + Light Contour Palette


אני רוצה להתחיל בזה שמאוד התרגשתי לקנות אותה כי היה הרבה רעש סביבה והציפיות שלי היו מאוד גבוהות ממנה..
מדובר בפלטה יפייפיה מבחוץ אשר מתיימרת להתאים להרבה גוונים שונים של עור..
יש בפנים מראה גדולה ופרקטית, מה שהופך את הפלטה לטיפה כבדה (לי זה לא מפריע).
בשורה ראשונה יש שלושה גוונים של הארות:
 (Lucid (pinkish nude גוון ורדרד
 (Lyric (yellow beige גוון צהבהב
(Levitation (soft peach גוון כתמתם - הגוון הככה מבין שלושתם.
אני משתמשת בגוון הצהבהב לרוב ולפעמים מערבבת בין הצהוב לורוד, בגוון הכתום אני לא משתמשת, כפי שראיתם בטבלה אין שימר בפלטה.
בשורה השנייה יש שלושה גוונים של הצללות:
(Sombre (true taupe גוון אפרפר
(Shadowplay (soft brown גוון חום - ברונזר
(Subconscious (deep brown גוון חום אפור - מתאים לעור בינוני עד כהה (יכול לשמש לגוון עור בהיר כהצללה חזקה יותר)

כמעט בכל הפעמים שהשתמשתי בה ועשיתי הצללות ראיתי שיש לי כתם על הפנים והייתי צריכה לטשטש הרבה זמן עם מברשת.
צריך מאוד להיזהר עם הגוונים של ההצללות והברונזר בגלל שהם כל כך פיגמנטים.
לקח לי זמן להבין כמה מוצר צריך לקחת עם המברשת מהפלטה כדי ליצור הצללות טבעיות ויפות.
מבחינתי החסרונות בפלטה מזעריים לכן הם חסרי משמעות, מדובר בפלטה מושלמת!! ציון: 09/10

!Swatches time


*לחצו על התמונה בכדי לראות ברור את הגוונים

אסכם בכך שאני אוהבת את שתיי הפלטות וממליצה על שתיהן!
בימים שאני מאוד ממהרת וצריכה להתאפר בלי לחשוב יותר מדי אני לוקחת את הפלטה של אנסטסיה ומשתמשת בה בגלל העובדה שלא צריך להיזהר איתה כל כך כמו שצריך להיזהר עם הפלטת של KVD מבחינת כתם על הפנים.
אבל פיגמנט כמו שיש בפלטה של KVD עוד לא ראיתי.. פשוט אהבה!!



אוהבת מיטל xoxo

6 תגובות:

Unknown אמר/ה...

אני מוצאת שהארות של קאט ואו די מאוד יפים, ופיגמנטים בקטע אחר! ביחס לאנטסטסיוש...אבל שוב, נראה לי שמבחינתי אנסטסיה שווה יותר רק כי אפשר לעשות "ריפיל", או פשוט לבנות אותה לפי טעמי.

Meital simsolo אמר/ה...

לא יודעת להגיד מה יותר שווה.. כל אחד יבחר לפי העדפה והצורך שלו :)

Unknown אמר/ה...

ממש אהבתי שסיכמת הכל בטבלה, היא רק חיזקה את הצורך שלי לקאט וון די :(
בשבילי היא המנצחת!

Meital simsolo אמר/ה...

חחח מקסימה את.. אכן מדובר בפלטת מדהימה :)

Unknown אמר/ה...

עכשיו גרמת לי לרצות אחת מהן ואני עדיין לא יודעת מי מהן!!!! חחחחח
סקירה מהממת מיטליי וכמו שנוי אמרה - הטבלה הייתה רעיון מעולה! :)

Meital simsolo אמר/ה...

תודה יקירה :)

Powered by Jasper Roberts - Blog