יום חמישי, 15 באוקטובר 2015

שגרת המייקאפ שלי, מתאים לעור אקנתי/פוסט אקנה

שלום לכולם!!

קודם כל חשוב לי להתחיל בעובדה שכולם יפים עם איפור ובלי איפור ואף אחד/אחת לא צריך לשים מייקאפ (פאונדיישן) כדי להסתיר פגמים בפנים שלו כי הוא "חייב".  אף אחד מחייב אתכם לעשות שום דבר ממה שיוזכר פה בפוסט :)
מי שבכל זאת מעוניין לדעת כיצד אני מסתירה את הצלקות האדומות שנשארו לי מהאקנה, באיזה מייקאפ (פאונדיישן) אני משתמשת מבלי להבליט את החטטים, איך לטשטש מראה של נקבוביות פתוחות וכמובן איך להסתיר חצ'קון סורר מוזמן להמשיך לקרוא..

*לפני שאמשיך אני רוצה לציין כי לאורך כל הפוסט אני משתמשת במילה 'פאונדיישן' מהסיבה שיש הבדל בין המילים Foundation ל-Makeup בשפה האנגלית, באנגלית המילה Foundation מקבילה למילה בעברית מייקאפ והמילה באנגלית Makeup מקבילה למילה בעברית איפור ולכן חשבתי שיהיה מדוייק יותר להשתמש במילה 'פאונדיישן', מקווה שזה בסדר מבחינתכם ושזה לא מבלבל.

בואו נתחיל במסע אחר מראה עור אחיד ויפה

ראשית עלינו להכין את העור לפאונדיישן כדי שהוא ישב עליו טוב.
לכן חשוב מאוד לנקות את הפנים מהלכלוך שהצטבר עליו במשך היום.
יש לשטוף את הפנים עם 'סבון פנים' ולייבש את הפנים.
לאחר מכן יש לקחת חתיכת צמר גפן, להניח עליה 'מי פנים' ולהעביר על כל הפנים (פעולה זו אופציונלי ולא מחייבת).

כעת אני משתמשת בקרם פנים.
כאשר יש אור יום בחוץ אני בוחרת להשתמש בקרם פנים עם הגנת SPF של לפחות 30.
ובזמנים כשאני מתאפרת כשכבר ירדה השמש אני שמה קרם פנים ללא הגנה כלל.
טיפ: השמש במדינה שלנו מאוד חזקה ולכן חשוב ביותר למרוח קרם פנים המכיל הגנה ו/או להשתמש במוצרי איפור המכילים הגנה גבוה מהשמש בכל פעם שאנחנו יוצאים באור יום (גם בחורף!) ובכך אנחנו מונעים נזקים לפנים.

עכשיו אתם שואלים את עצמכם מה ההבדל? אז ככה.. מוצר שיש בו SPF מחזיר אור כשמצלמים אותנו עם פלאש.
ומסיבה זו אנחנו יוצאים חיוורים בתמונות, מי שזה לא מפריע לו יכול להשתמש באיזה קרם פנים שהוא אוהב :)

טיפ: אל תשכחו את הצוואר! יש למרוח את הקרם פנים גם בצוואר. אנחנו צריכים לשמור עליו מתוח ויפייפה בדיוק כמו הפנים.

אחרי שנתתי לקרם להספג בעור לפחות דקה אני משתמשת בפריימר, פריימר שאני מאוהבת בו וצריכה לקנות אותו עכשיו כבר בפעם השלישית הוא הפריימר PHOTO FINISH blemish control של Smashbox.
*הוא המוצר המועדף שלי לחודש אוקטובר :)

Smashbox בארץ ניתן לרכוש רק ברשת אפריל, מחיר ליחידה189 ש"ח

מדובר בפריימר אשר מכיל חומצה סליצילית המסייעת לריפוי פצעים בפנים, אני מורחת אותו נקודתי על פצעים שיש לי בפנים. ניתן לשים את הפריימר על כל הפנים (חוץ מהאזור של העיניים) למי שיש הרבה פצעים או כפעולת מניעה שלא יופיעו פצעים.

בנוסף לפריימר הזה אני אוהבת להשתמש בפריימר נוסף והוא PRIMER WATER של Smashbox.
מדובר בפריימר קליל,כייפי ומרענן.. אני מתיזה בין 3-4 שפריצים על הפנים וממתינה כמה שניות.


Smashbox בארץ ניתן לרכוש רק ברשת אפריל, מחיר ליחידה165 ש"ח

אחרי שהנחתי את הקרם והפריימרים על הפנים אני ממתינה קצת כדי שהם יתקבעו על הפנים, בזמן הזה אני אוהבת לאפר את הגבות שלי. אפשר לשים ישר פאונדיישן אחרי ששמנו את הפריימר אך אני מעדיפה לחכות לפני שאני מורחת את הפאונדשיין על הפנים.

חלקכם תחשבו שזה כבר מוגזם אבל בימים שאני יודעת שיצלמו אותי (אירועים, ימי הולדת, מסיבות וכ'ו..)  אני משתמשת בעוד פריימר (פריימר שלישי) של Benefit בשם "the PORE fessional" רק באזור של הנקבוביות הפתוחות אשר נמצאות על הלחיים שלי ליד האף. בגלל שהוא מכיל סיליקון הוא גורם לטשטוש שלהן ולאחר מכן מתקבל מראה יותר נקי וחלק במרקם של העור.


ניתן להזמין את המוצר מהאתר הרשמי של בנפיט
מחיר ליחידה:$31

הערה: בימים שאני משתמשת בשלושת הפריימרים שהזכרתי, אני שמה קודם את הבלמיש קונטרול לאחר מכן את הפרופשיונל ואז את הפריימר וואט.

עם איזה פאונדיישן אני משתמשת??

לי יש עור שמן ולכן אני משתמשת בפאונדיין עם גימור מאט כדי לטשטש את החטטים שיש לי בפנים.
אני אישית לא אוהבת מראה מאט לחלוטין מכיוון שהפנים נראות שטוחות וללא צורה אז אני מחזירה חיות לעור הפנים עם ברונזר, סומק ושימר.
אני משתמשת כבר שנים בפאונדיישן COLORSTAY של REVLON לעור Combination/Oily (מעורב/שומני).
המספרים שאני משתמשת הם 180 ו-250 (שניהם עם תת גוון צהוב)

יש לפאונדיין הזה כיסוי בינוני עד גבוה ואפשר לבנות אותו לכיסוי מלא לגמרי. כשאני שמה שכבה על שכבה כבר בשכבה השניה זה נראה קייקי(עוגתי?? חח) קצת ואני לא אוהבת את המראה הזה ומנסה להמנע ממנו כמה שאפשר.
לכן אימצתי לעצמי שיטה לשים את הפאונדיישן בשכבה אחת עם מברשת קבוקי F80 של סיגמא או עם מברשת 187 Duo fiber של Mac.
מקומות שאני רוצה להסתיר, אני מסתירה נקודתית עם קונסילר (בהמשך הפוסט אני מפרטת באיה קונסילר אני משתמשת).
חשוב לציין שאת הפאונדיישן אנחנו נמשוך עם מה שנשאר על המברשת גם לצוואר בכדי למנוע קו חד ומוגדר בין הפנים עם פאודיישן לצוואר בלי כלום..

ניתן לרכוש את המוצר בכל רשתות הפארם,
אני מזמינה אותו מהאתר הפולני, מחיר באתר הפולני:34.99 zł

איך אני מסתירה נקודתית פצעים ואת הפיגמנטציה שלי???

Smashbox הוציאו לאחרונה מוצר שנקרא 24HOUR CC SPOT ואני פשוט מאוהבת במוצר הזה!! מדובר בקונסילר עם פיגמנט מ-ט-ו-ר-ף שמסתיר כל צלקת, חצ'קון וגם פיגמנטציה. 
אני שמה נקודתית את המוצר 24HOUR CC SPOT על המקום הרצוי ומטשטשת עם האצבע/מברשת, כל מקום שאני שמה את הקונסילר עם האצבע/מברשת אני מטשטשת מיד ולא מחכה.
לא ממליצה לשים את הקונסילר הזה על כמה מקומות בו זמנית על הפנים ואז לטשטש אחד אחרי השני כי יהיה לכם קשה לטשטש אותו, הקונסילר הזה מתקבע מהר מאוד וכשהוא מתקבע הוא לא זז עד סוף היום!!
ניסיתי הרבה קונסילרים להסתרת פגמים בעור שלי ואף אחד לא היה עמיד עלי כמו הקונסילר הזה.

ניתן לטשטש את הקונסילר בעדינות עם המברשת של הפאונדיישן או כל מברשת קטנה ומדוייקת.
אני אוהבת להשתמש במברשת deluxe crease brush של Real techniques.

טיפ: במידה ואתם מעוניינים להסתיר חצ'קונים עם המוצר 24HOUR CC SPOT, לא לשים את האפליקטור ישירות על החצ'קון כי אז אנחנו מעבירים את החיידקים לאפליקטור ובכל פעם שאנחנו נשתמש שוב באפליקטור נעביר חיידקים לפצעון אחר וזה יכול להחריף את המצב הפצעים בפנים. תשימו את החומר על גב כף היד ומשם עם האצבע/מברשת תקחו מעט חומר כל פעם ותניחו על המקום שברצונכם להסתיר.

הערה: אתם לא חייבים להשתמש בקונסילר הספציפי שהמלצתי, אתם יכולים להסתיר פגמים עם כל קונסילר שאתם רוצים להשתמש בו רק חשוב שהקונסילר הזה יהיה תואם לגוון העור שלכם.
אם במידה והוא לא יהיה תואם (כהה/בהיר-זה לא משנה) אתם רק תדגישו את מה שאתם רוצים להסתיר.

**חשוב להדגיש שאף קונסילר לא מעלים את הבליטה של הפצעון אלא רק נותן כיסוי בכדי לאחר את גוון העור.

Smashbox בארץ ניתן לרכוש רק ברשת אפריל, מחיר ליחידה: 139 ש"ח

לפני שאני עוברת למוצרים היבשים: פודרה, ברונזר, סומק, שימר וכל שאר הירקות אני נותנת לפאונשיין ולקונסילר להתקבע ולהתחמצן על הפנים.

לאחר שסיימנו עם כל המוצרים הרטובים אני רוצה לשתף אתכם במוצר "יבש" שעוזר לי גם כן לטשטוש נקבוביות פתוחות שגילית לאחרונה. אני מדברת על הפודרה של בנפיט "the PORE fessional".
אני מניחה את הפודרה בטפיחות קלות עם המברשת שנמצאת בתחתית האריזה של הפודרה באזור של הנקבובקיות הפתוחות ובאזור ה-T (בדיוק איפה שאני שמה את הפריימר פרופשיונל).

אני מאוד אוהבת את השילוב של הפריימר PORE fessional עם הפודרה PORE fessional, זה מצטלם מעולה בתמונות.


ניתן להזמין את המוצר מהאתר הרשמי של בנפיט
מחיר ליחידה:$30

אז נכון הפוסט הזה היה ארוך יותר מהרגיל אבל באמת רציתי לפרט ולהסביר בצורה הכי ברורה שיש את הנושא.
בתמונה הזו רואים אותי עם פול מייקאפ, אין זכר לנקבוביות פתוחות או זכר לפצעון המעצבן שיצא לי ליד הלסת..
הקונסילר הזה פשוט א-ה-ב-ה!  (התמונה בלי עריכה!!)


אסכם ואומר שזו טיפה עבודה להגיע למראה עור פנים אחיד ויפה אבל זה לגמרי שווה את זה!
בהחלט ניתן לדלג על שלבים שנראים לכם לא רלוונטים או לשמור את השלבים האלה רק לאירועים מיוחדים..
חשוב מאוד לזכור שמה שעובד בשבילי לא בהכרח יעבוד בשבילכם, לכן כדאי לנסות מוצרים חדשים או טכניקות חדשות כדי להגיע לתוצאה יותר טובה מבחינתכם.



אשמח לענות לכן על שאלות בתגובות
אוהבת מיטל xoxo

11 תגובות:

Unknown אמר/ה...

אין ספק שבשביל להביא את העור פנים שלנו למראה מושלם, צריך לעבוד קשה. אבל יש לך גם שגרת טיפוח טובה מאוד שאת חייבת לשתף אותנווו. ואני דורשת טוטריאל כתוב ומצולם של מריחת השפתון בצורה כל כך מושלמת.
נשיקות וחיבוקים

Unknown אמר/ה...

מודה ומתוודה שכל השילוב הזה באמת נראה טוב על העור שלך! את מהממת :)

Unknown אמר/ה...

גרמת לי להתאהב פה בכל מיני מוצרים ושוב בגללך אני יוציא עוד כסף ;) חח סתם.
אהבתי מאוד מאוד מאוד את הפוסט הזה, גם אם רציתי לשאול שאלה לגבי משהו - בסופו של דבר תמיד הייתה את התשובה שניה לאחר מכן. לייק!
אוהבת מלא :)

Meital simsolo אמר/ה...

תודה רבה יקירה אכן השקעתי הרבה מחשבה בכתבתי הפוסט הזה בכדי לסגור פינות כמה שאפשר, גם אני אוהבת!!

Meital simsolo אמר/ה...

תוה רבה יקירה, אוהבת מלא!!

Meital simsolo אמר/ה...

אני בהחלט אשתף בפוסט מרוכז מה השגרת טיפוח שלי ובנוסף פוסט על מריחת שפתון, אוהבת המונים :)

Unknown אמר/ה...

תודה רבה

Meital simsolo אמר/ה...

בבקשה :)

Meital simsolo אמר/ה...

בבקשה :)

סיגל אמר/ה...

מאיפה קונים סמאשבוקס בחול?

Meital simsolo אמר/ה...

היי סיגל,
לרוב סמאשבוקס נמכרים ברשת ספורה.

Powered by Jasper Roberts - Blog