יום חמישי, 24 בדצמבר 2015

פריימר לשפתיים של חברת MAC

היי לכולן!!

מה נשמע אתכן???
לאחרונה אני נתקלת בהרבה שאלות איזה פריימר מומלץ לקנות,
וחשבתי שהגיע הזמן לשתף אתכן באהבה שלי על מוצר שאני רוכשת שוב ושוב..

פריימר לשפתיים מסדרת PREP+PRIME
89.00 ש"ח
נמכר בסניפי MAC בלבד

מדובר במוצר אשר מכין את השפתיים ומלחך אותן לפני ששמים שפתון, צבעו שקוף לגמרי ומגיע באריזת סטיק כפי שניתן לראות בתמונות.
מורחים את הפריימר ישירות על השפתיים כמו שמורחים שפתון, יש לו טיפה תחושה של ווקס אבל זה לא גורם להרגשה כבדה.
אני אישית אוהבת לשים את הפריימר עם אודמים עמידים בגימור מאט שקשה למרוח אותם עם השפתון עצמו.
דוגמא מאוד טובה זה שפתון ROBY WOO מבית MAC גם כן, קשה למרוח אותו ישירות על השפתיים, לכן אני שמה קודם את הפריימר אשר מחליק את השפתיים ורק לאחר מכן שמה את האודם. כך מאפשרת מריחה אחידה וחלקה של השפתון.
כפי שציינתי מקודם הפריימר נותן לחות לשפתיים ובעקבות זאת לא מרגישים יובש כשמשתמשים בשפתון עמיד שרובם מייבשים את השפתים.
ישנם אודמים עמידים מאוד שאני לא אוהבת לשים מתחתם פריימר אבל אני יודעת שלאחר פרק זמן מסויים הם ייבשו לי את השפתיים לגמר, לכן אני לוקחת את הפריימר איתי בתיק וכשאני מרגישה שאני לא מסוגלת להתמודד יותר עם היובש אני מורחת שכבה דקה מאוד מהפריימר על השפתיים. (הוא לא הורס את הצבע של השפתון)

אני יודעת שיש בנות שמאוד מטריד אותן נושא הריח בכל מוצר, לכן אציין שיש לפריימר ריח טוב ועדין של דבש :)

האם ארכוש אותו שוב? בהחלט כן!
אני חושבת שמדובר במוצר חובה לבנות עם שפתיים יבשות!

מקווה מאוד שעזרתי לכן לגבש דעה על המוצר, אם יש לכן שאות אתן מוזמנות לשאול אותי במקום של התגובות מתחת לפוסט.






אוהבת מיטל xoxo




אין תגובות:

Powered by Jasper Roberts - Blog