יום שני, 4 באפריל 2016

GIRL ABROAD

היי לכולן,

מה נשמע אתכן?? התאוששתן מחג פורים??
בטוח אתן שואלות את עצמכן לאן נעלמתי ומה קרה לי??
אז ככה.. פקדו אותי מספר בעיות רפואיות, זה התחיל עם בעיות גב קשות שרק פיזיותרפיה והרבה משככי כאבים עזרו לי ועד דלקת ריאות לא פשוטה בכלל..
כל "החוויות" האלה חייבו אותי לקחת כמה צעדים אחורה מכל העשיה שלי ולתת לגוף להחלים..
כעת אני יכולה להגיד בראש מורם ומחוייך שאני בסדר גמור ושומרת על עצמי (טפו טפו חחח)
חשוב לי לציין שלמרות כל מה שעברתי על דבר אחד לא ויתרתי וזה העמוד בפייסבוק של הבלוג שלי.
 כך הפגנתי נוכחות, עדכנתי אתכן בכל העדכונים החמים והכי חשוב שמרתי אתכן על קשר..
לינק לעמוד שלי: https://www.facebook.com/MeitalXO/

אחרי ששיתפתי אתכן מה עברתי אפשר לעבור לנושא הכי מדובר בקרב המכורות והוא השפתון המושלם של אשלי וקסמן בקשי!!!
GIRL ABROAD


חברת עפרה הוציאה גוון חדש בשיתוף פעולה מקסים עם אשלי היוטיוברית המפורסמת (Respect!)
מדובר בגוון ורוד-ניוד עם תת גוון קר דבר אשר מלבין את השיניים ולפי הגדרתו הגוון מתאים לכל צבעי העור.

אני חייבת לציין שאני פשוט מאוהבת בשפתונים מהסוג הזה של עפרה, יש בבעלותי שישה שפתונים וזה לא הולך להסתיים במספר הזה..
כפי שניתן לראות בתמונה השפתון מגיע באריזה של גלוס ומניחים אותו עם האפליקטור על השפתיים, יש לשפתון מרקם מוסי והוא מאוד קל להנחה מדוייקת,  בגלל המקרם שלו הוא לא מייבש את השפתיים בכלל.

שאלה שמטרידה לא מעט בנות היא האם השפתון הזה עמיד??
עלי הוא מאוד עמיד גם אחרי אוכל ושתיה, רק לאחר בערך 5 שעות הוא מתחיל לרדת וגם כשהוא יורד הוא יורד יפה..
ולא מתקלף או נשאר באזור אחד ובאזור אחר יורד לגמרי.. נשאר על השפתיים סטיין יפה של הגוון.
אפשר לחדש שוב את השפתון לאחר שירד, אין הרגשה של כובד או אי נוחות :)

איפה אפשר להשיג את השפתון הזה? וכמה הוא עולה??
הוא נמכר בלעדית באתר גילטי
לינק לרכישה ישירה: http://bit.ly/1MnqOQN
כדי לכן למהר מכיוון שהוא נגמר מהר :)

בנוסף עשיתי השוואה בין גווני הניוד של חברת עפרה שיש ברשותי והשפתון של אשלי
נתקלתי במספר תגובות שהלגונה ביץ' דומה לגירל אברוד אך במציאות אני יכולה לומר שהם לא בדיוק דומים,
 אני אישית מעדיפה את הגוון Girl Abroad יותר מהגוון של Laguna Beach אך זאת כבר החלטה של כל אחת מה לרכוש :) 


לסיום צירפתי תמונה שלי עם השפתון 

אסכם ואומר שאני פשוט מאוהבת בשפתון הזה והוא לגמרי השפתון GO TO שלי בין אם זה ליציאה או ליום-יום,
הוא ממש עונה על ההגדרה: MY LIPS BUT BETTER

מקווה שנהנתן, אוהבת מיטל xoxo


אין תגובות:

Powered by Jasper Roberts - Blog