יום רביעי, 20 באפריל 2016

ניקוי ספוגית ביוטיבלנדר

שלום לכולן!!!

לפני מספר ימים היוטיוברית האגדית ניקי טוטוריאל העלתה סירטון ובו היא מראה איך היא מנקה את הביוטיובלנדר שלה, אתן תהיו בשוק ממה שאני הולכת לספר לכן..

כל הנושא סביב ניקוי הביוטיובלנדר מאוד רגיש אצלי בגלל שכל הזמן אני מרגישה שהספוגית לא מתנקה לי טוב אחרי שימוש וזה פשוט גורם לי לא להשתמש בה.. לכן כל עצה טובה שתעזור לי להתגבר על זה מתקבלת בברכה..
בסרטו ניקי מראה שהיא מנקה את הספוגיות שלה עם סבון של בית מלון, כן כן סבון של בית מלון.. לא פאנסי במיוחד חחח
חיפשתי בכל הבית סבון של בית מלון ולמזלי מצאתי אחד ויחיד ממלון דן שהורי שהו בו לא מזמן :)

בלי הרבה דיבורים בואו נעבור לעיקר!
ראשית, הרטבתי את הספוגית כראוי ולאחר מכן שפשפתי אותה קלות על הסבון וסחטתי את הספוגית כמה שאפשר, חזרתי על הפעולה הזו מספר פעמים. 
אני יכולה להגיד לכן שאני מופתעת מהתוצאה באופן חריג!!
עד היום ניקיתי את הספוגית עם נוזל ניקוי של פרי צהוב, סבון של ביוטיבלנד מוצק ונוזל ניקוי של ביוטיבלנדר ואף אחד מהשלושה האלה לא ניקה לי את הספוגית כמו שהיא נקיה עכשיו!!!
אז ביג לייק לניקי על ההמלצה ואני פה כדי לחזק (או לא) את ההמלצה שלה ובמקרה הזה מחזקת בריבוע :)

תמונה לפני ניקוי


תמונות אחרי ניקוי עם הסבון
*ניתן לראות שצילמתי את הספוגית מכל הכיוונים



בקשר לייבוש הספוגית אני אוהבת להניח את הספוגית על הקופסא השקופה שהספוגית מגיעה איתה.
כמובן שאני לא אשאיר את הספוגית באזור השירותים והמקלחת בגלל שכל פעם שמורידים את המים בשירותים החייקדים עולים למעלה ואני לא מעוניינת שהחיידקים יתפסו לי על הספוגית.
אני אוהבת להניח אותה על השולחן איפה שאני מתאפרת בצורה הזו עד לייבוש מלא ורק אז אפשר לשים אותה במקום סגור.


אז בפעם הבאה שאתן במלון אל תשאירו את הסבונים ותקחו אחד לפחות הבייתה :) מקווה מאוד שנהנתן!
אם יש לכן שאלות אתן מוזמנות להשאיר לי פה או לפנות אלי בפרטי כמו שהרבה בנות עושות בעמוד שלי בפייסבוק: https://www.facebook.com/MeitalXO/
אוהבת מיטל xoxo











4 תגובות:

Unknown אמר/ה...

מעניין למה סבון של בית מלון ולא סבון של הבית....מעניינת הניקי הזאת

Meital simsolo אמר/ה...

חחחח לגמרי, גם אני הרמתי גבה אבל הייתי חייבת לנסות ולדווח :)

עדן אמר/ה...

איזה המלצות יש לה זאת.... זזתי לנסות!!! :)

Meital simsolo אמר/ה...

בהצלחה :)

Powered by Jasper Roberts - Blog