יום ראשון, 24 באפריל 2016

GUILTY+ פרטים על הגרלה

שלום לכולן!!

אתר גילטי הוציא לבלוגריות קופסאה במהדורה מוגבלת של המוצרים שהושקו לאחרונה באתר..
לאחר שהתנסתי בכל המוצרים שיש בקופסא אני מכונה לעשות סקירה מקיפה על קופסאת GUILTY BOX!
המוצרים נמכרים באתר בנפרד ולא כקופסא :)


הקופסא מכילה ארבעה מוצרים:

1. ספריי UN.DUNE TEXTURE של AMIKA
מחיר:90 ש"ח
מדובר בספרי לשיער שנותן נפח וגוף לשיער, הוא מומלץ בחום לבנות עם שיער דק כדי לגבל נפח ומראה שיער בריא ומלא.
אני מרסרס אותו טיפה על השורשים ועל השיער ומקבץ אותו קלות ומשקשקת את השיער, הוא נותן לו צורה והגלים בשיער נתפסים, מעניק מראה גלי ורענן.
יש להרחיק אותו מעט כשמרססים על השיער בכדי לא להקשות את השיער, צריך לרסס קלות ולהעביר את הספרי ממקום למקום מבלי להשאר במקום אחד.
יצא לי לנסות אותו אחרי שעשיתי קצת בייביליס בשיער והוא החזיק לי את הגלים במידה מספקת (במידה טובה יותר אם לא הייתי שמה כלום אך עדיין הגלים נפלו ונעלמו במהלך הערב בגלל השיער שלי מאוד ארוך וכבד)
למי שיש שיער קליל ולא כבד הוא יחזיק את התסרוקת לזמן ארוך, ממליצה על המוצר בחום רב!


2. דאודורנט לכפות הרגליים מבית CLEARANCE 
מחיר:69 ש"ח
http://bit.ly/26cnYtU
מדובר בדאודורנט לרגליים אשר מונע זיעה ברגליים ומנטרל ריח רע.
ניסיתי אותו מספר פעמים וקשת התקשתי לקבל עליו דעה מוצקה, אי רוהבת שהוא לא מרגיש דבק ולא נותן תחושה לא נעימה. אני רוצה לנסות אותו עם המגפיים שלי אבל לא מוצאת הזמנות לשים אותם כי כל כך חם בשבועיים האחרונים..
אני חושבת שהוא יתאים כמו כפפה ליד לתקופת יולי אוגוסט כששמים נעל סגורה ובכל עונת החורף כששמים מגפיים.
*במידה ודעתי תשתנה עליו כאשר אנסה אותו בתקופה הקרובה אעדכן את הפוסט בהתאם :)

3. איליינר ג'ל של OFRA בגוון KILLER QUEEN
מחיר:103 ש"ח
http://bit.ly/1Nh6KFv

מדובר באיילנר במרקם ג'ל בצבע סגול מטריף, מאוד נוח לעבודה ופיגמנטי.

נקודה קטנה לציון זה שהאיילנר הגיע טיפה רטוב, הייתי צריכה לערבב אותו טוב טוב עם המברשת לפני שימוש ולאחר מכן הוא היה מדהים. הצלחתי לשרטוט איתו ובעזרת מברשת M02 קו איילנר מושלם אחיד ויפה.
אני בהחלט הולכת לרכוש את האיילנר הזה בצבע שחור כשאזדקק לאיילנר ג'ל שחור חדש :)
בקשר למברשת רכשתי אותה בנפרד (לא נמצאת בקופסא) היא בעלת מבנה ידית תלת מישורית, מאוד אהבתי אותה והיא נוחה לי מאוד לשרשוש איילנר.
לינק למברשת:http://bit.ly/1SIdbAB







4. בושם מוקטן ג'ימי צ'ו ILLICIT
מחיר לבושם 100 מ"ל:390 ש"ח
אתר גילטי מתאר אותו כבושם עם ריח עוקצני ופרובוקטיבי עם בסיס מתקתק, נשי, מושך תשומת לב ומסובב ראשים, פועל על כל החושים, מתגרה בחוצפה..
מבחנתי הוא בושם שמתאים יותר לערב, יש לו ריח נעים וחזק רק הבעיה שלו מבחינתי היא שהוא לא נשאר ליותר מארבע שעות במקרה הטוב, יש לי בשמים יוקרתיים אחרים שנשארים עלי הרבה יותר זמן..
האם הייתי קונה אותו בגודל מלא? כנראה שלא..
חשוב לציין שאורך העמידות של הריח משתנה מאחת לאחת.
מבחן חבריקו: הוא מאוד אהב את הריח שלו עלי :)




 פרטים לגבי ההגרלה!!!

אתר גילטי החליט לפנק שלוש עוקבות בקופסת GUILTY BOX!!
כל התנאים להגרלה מופיעים בתוך הלינק הזה: http://bit.ly/1Sq5JKj

מקווה מאוד שנהנתן אוהבת מיטל xoxo

אין תגובות:

Powered by Jasper Roberts - Blog